Customer Success Manager

I takt med att vi växer söker vi nu en tekniskt kunnig person som vill bli vår nya Customer Success Manager (Projektledare med teknisk inriktning).

Vi söker dig som har en teknisk bakgrund och ett tekniskt intresse. Du har ett eget driv i att hitta information och har väldigt lätt för att lära dig nya saker. Samtidigt trivs du med att ha kundkontakt och se till att informera våra kunder om hur respektive projekt går.

Du har en naturlig fallenhet för att projektleda olika projekt. Självklart har du också en bakgrund inom digital marknadsföring samt ett stort intresse för SEO/Google Ads.

Vi ser mycket till erfarenheten och det tekniska kunnandet, men ser givetvis mycket till personlighet och det egna drivet samt förmågan att ta in mycket information och lära sig nya saker.

Dina arbetsuppgifter

Som Customer Success Manager på Noor kommer du både ha kundkontakt men också mycket intern projektledning samt eget operativt arbete med tekniska delar.

Du kommer ansvara för uppstarten med kunderna och koordinerar uppgifterna till dina kollegor. Vidare kommer du under projektet gång ha löpande kontakt med kunderna för att informera om läget. Samtidigt kommer du själv arbeta med delar som teknisk SEO (med stöd av SEO-tekniker), Google Ads (med stöd från SEM-specialist) och andra delar av teknisk karaktär.

Rollen är med andra ord relativt fri och bred. Den innefattar allt från löpande kundkontakt och projektledning till operativt arbete med SEO-analyser och Google Ads.

Vad kan vi erbjuda?

  • Månadslön
  • 6 veckor semester
  • Friskvårdsbidrag
  • Tjänstepension
  • Flex

Arbetsplats

Stockholm

Frågor?

Kontakta Marcus Tennby, 0733-101750 eller marcus.tennby@noor.se, om du har några funderingar kring tjänsten.

Ansök här - under 1 min